В «Київстар» розповіли, коли буде відновлений зв’язок

В компанії «Київстар» з обережністю говорять про терміни щодо відновлення зв'язку після збою 12 грудня.

Наразі розглядаються декілька сценаріїв.

Про це повідомляє Первая Лента з посиланням на інтерв’ю президента компанії Олександра Комарова Forbes.

Він зауважив, що питання відновлення роботи зв’язку наразі найскладніше, для його реалізації існує декілька сценаріїв. Один з базових і самий найоптимістичніший – це відновлення сервісів клієнтів. В цьому напрямі вже є успіхи, так як компанія частково відновила фіксований інтернет для користувачів домашнього інтернету.

«Крок за кроком, що ми найближчим часом відновимо сервіси для всієї клієнтської бази фіксованого інтернету», — запевнив він.

Комаров зазначив, що з мобільними послугами трохи важче. Найближчими днями почнуться роботи над відновленням даного сервісу. Складність також полягає в тому, як розповідає президент компанії, що після відновлення однієї системи, вилазять проблеми в іншій.

«Тоді вам потрібно перевірити всю цю систему, щоб у ній не залишилося ворожого софту або умовних бекдорів, які залишила ця атака, яка залишає незахищений периметр», — пояснює Комаров.

Він підкреслив, що відновлення — це складний процес, який складається з безлічі кроків.

«З одного боку ми відновлюємося, з іншого боку – ми обмежені ресурсом, тому що будь-які підключення до мережі роблять не автоматично, а вручну через відповідну перевірку. Тому, я дуже сподіваюся, що завтра ми почнемо відновлювати сервіс, але я не можу це гарантувати», — резюмував Комаров.

Нагадаємо, Байден заявив про виділення допомоги Україні в розмірі 200 млн доларів.

Exit mobile version