Бронювання від мобілізації: з якими проблемами стикається бізнес, щоб зберегти працівників

Отримання бронювання від мобілізації для співробітників стає все складнішим завданням для українських бізнесменів.

Адвокати говорять про низку проблем, з якими стикаються підприємства, намагаючись зберегти свій кадровий потенціал. Серед ключових проблем називають суб’єктивність рішень, бюрократичні бар’єри, необхідність оновлення військово-облікових даних, невизначеність для волонтерів та фахівців.

Про те, які проблеми виникають бізнесу, намагаючись забронювати своїх працівників, розповідає Первая Лента з посиланням на коментар адвоката Станіслава Ліфлянчика для Інформатор.ua. За словами фахівця, депутати не підтримали так зване «економічне бронювання» за принципом сплати всіх податків, високих заробітних плат, сплати військових зборів та фіксованих донатів і навряд воно буде ухвалене у майбутньому.

Адвокат Ліфлянчик назвав головні проблеми, які ускладнюють бронювання працівників для бізнесу. Зокрема, це:

Адвокат зазначає, що критично важливими для економіки країни окрім визначених Кабміном, є й інші сфери бізнесу. Наприклад, надання правничої допомоги, ІТ-послуг, виробництво деталей, або навіть шоубізнес.

«Адвокат є частиною судової системи та єдиним, хто захищає осіб від неправомірних дій і свавілля. Для того, щоб навчити більш-менш професійного спеціаліста в галузі права, необхідно після вищого закладу років зо п’ять практикуватись та ходити на додаткові курси», — пояснює правник.

Ліфлянчик наголошує, що процедура бронювання повинна бути направлена не тільки на збереження штату критично важливих для держави підприємств, а й топменеджерів, спеціалістів, волонтерів, правників, а також людей, що мають високі рівні професійної сертифікації та є по своїй суті унікальними. За його словами, без них економічний розвиток України буде неможливим.

Раніше ПЛ писала про те, що Ukraine Facility передбачає до €8 млрд на підтримку бізнесу.

Exit mobile version